DISLEXIA-DISCALCULIA-DISGRAFIA-DISORTOGRAFIA=NEURODIVERSITATE

sâmbătă, 15 octombrie 2016

Nu sufar din cauza dislexiei.Sufar din cauza IGNORANTEI asupra DISLEXIEI!

Un zid ce nu se vede din spațiu, dar se simte din suflet 
          Scrisoare catre D.na inspector general ,Nicoleta Neagu 



Mă  numesc Ioana Miu și lumea zice că SUFĂR de dislexie, dar eu nu cred că ar trebui să sufăr, eu cred că ar trebui să MĂ BUCUR de dislexie. 

M-am tot întrebat: Cum poate cineva să SUFERE dintr-un motiv ce nu produce niciun rău direct? Din nefericire, am reaizat că nu este foarte  greau să găsesc răspunsul la această întrebare, m-am uitat pentru o clipa în jurul meu și răspunsul se zărea aproape peste tot.

Toata viața mea m-am lovit de ziduri imatriale, dar extrem de soldie în încercarea de a-mi îngradi drumul în viața. Pentru tot ce am opținut pânâ acum, a trebuit să lupt împreună cu cei dragi să demontăm cărămidă cu cărămidă, să demolăm fiecare zid ce îmi stătea în cale.  Acum gândind retrospectiv realiz că încercarea cea mai grea, nu constă în a demonta cărămizi, ci în a-ți păstra motivatiă și atunci când vezi că pentru fiecare cărămida pe care tu ai desprins-o, sunt zece oameni care pun alte cărămizi în loc.

Sunt mândră când văd că o mulțime de oameni continuă sa lupte pentru ceea ce merita, chiar dacă pentru fiecare mic pas pe care îl realizează trebuie să dărâme ziduri nemărginite.  Pe de altă parte, sufeltul meu plânge de dezamagire să vadă cu câtă indiferența zidul este constant reconstruit.

De ce sa se contruiasca un zid pe care noi să mucim să îl doborâm, când putem construi împreuna ceva stabil de care să beneficieze toată  lumea?

Mă nu numesc Ioana Miu și am SUFERIT de dislexie, dixlesie am și acum, doar că acum MĂ BUCUR de ea.

         Student Ambasador
         Saxion | University of Applied Sciences | International Office Handelskade 75
         M.H Ttomplaan 28 |P.O.box 70.000 , 7500 KB Enschede

Saxion University of Applied Sciences is one of the largest institutions of higher education in the Netherlands, with close to 27,000 students (and still growing!). Saxion University has a rich history – its roots can be traced back to the 1875. A merger of two educational institutions, the Hogeschool Enschede and Hogeschool Ijselland, in 1998 paved the way for Saxion University in its present form. This merger enabled Saxion to build further on its strong position in Dutch higher education and since then Saxion University has come to be recognised as an important centre of expertise at regional, national and international level.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu